آپ یہاں ہیں
صفحہ اول > اعلانات/ متفرقات > منظرنامہ اینڈرائیڈ ایپ

منظرنامہ اینڈرائیڈ ایپ

آج سے 8 سال پہلے جب عمار اور ماوراء نے منظرنامہ کا آغاز کیا تھا تو شاید ہی کوئی جانتا ہو کہ منظرنامہ باقاعدہ طور پر طویل عرصہ تک اردو بلاگنگ کی دنیا میں اردو بلاگنگ کی خدمت انجام دیتا رہے گا۔ وقت تیزی سے گزرتا گیا منظرنامہ پرمختلف سلسلہ بھی جاری رہے اور کامیاب بھی رہے اور آج کے اس جدید دور میں جب تقریبا ہر خاص اور عام کے پاس ایک عدد موبائل ضرور موجود رہتا ہے اور پاکستان میں تھری جی آنے کی وجہ سے انٹرنیٹ تک رسائی مزید آسان ہوگئی ہے تو ایسے دور میں بہت ضروری تھا کہ منظرنامہ کو بھی جدید دور کے مطابق ڈھال دیا جائے اسی سلسلہ میں سب سے ضروری ایک اینڈرائیڈ ایپ تھا اور آج وہ دن ہے جب منظرنامہ کے باقاعدہ اینڈرائیڈ ایپ کو گوگل پلے پر شائع کردیا گیا ہے۔

اس ایپ کے ذریعے آپ نہایت ہی آسانی کے ساتھ منظرنامہ کی تازہ تحاریر کو اپنے موبائل یا اینڈرائیڈ ٹیبلٹ میں پڑھ سکتے ہیں اس کے علاوہ اب تک منظرنامہ پر سلسلہ شناسائی کے تحت جتنے بھی انٹرویو ہوچکے ہیں وہ بھی آسانی سے تلاش کرکے پڑھ سکتے ہیں۔ ایپ کا ڈیزائن جدید دور کے مطابق اور سادگی کو دیکھتے ہوئے بنایا گیا ہے تاکہ آپ کو کوئی مشکل پیش نہ آئے اس کے علاوہ ایپ کو نستعلیق فونٹ میں بنایا گیا ہے جس سے آپ اردو کو اصل انداز میں لطف کے ساتھ پڑھ سکتے ہیں۔

منظرنامہ ایپ کو آپ گوگل پلے سے ڈاونلوڈ کرسکتے ہیں یا نیچے دیا گئے لنک پر کلک کرکے بھی ڈاونلوڈ کرسکتے ہیں۔

گوگل پلے لنک

منظرنامہ ایپ میں مزید فیچر وقت کے ساتھ ساتھ شامل کیئے جائیں گے۔ اس کے ساتھ ہی منظرنامہ ایپ کے بیٹا ٹیسٹرز کا بھی شکریہ جن کی مدد سے ایپ کو مختلف فون اور ٹیبلٹ پر ٹیسٹ کیا گیا۔

محمد بلال خان
محمد بلال خان کمپیوٹر سائنس کے طالب علم ہیں۔پیشے کے لحاظ سے ویب ڈویلپر ہیں۔ عام موضوعات کے علاوہ ٹیکنالوجی اور انٹرنیٹ سے متعلق سافٹ ویئر کے بارے میں بلاگ نامہ کے عنوان سے اردو بلاگ لکھتے ہیں۔ منظرنامہ انتظامیہ کا حصہ ہیں۔
http://www.mbilalkhan.pk/blog

4 تبصرے:

اپنا تبصرہ تحریر کریں

اوپر