آپ یہاں ہیں
صفحہ اول > اعلانات/ متفرقات > منظرنامہ – نیا انداز

منظرنامہ – نیا انداز

سال 2013 کے بعد سے منظرنامہ کی پوشاک اب تک 3 مرتبہ تبدیل کی گئی ہے۔ پہلی بار بلاگ اسپاٹ کی تھیم لگائی گئی تھی پھر منظرنامہ کو بلاگ اسپاٹ سے ورڈپریس پر منتقل کیا گیا تو جو تھیم بلاگ اسپاٹ پر تھی ویسی ہی ورڈپریس کے لیئے تلاش کرکے اس تھیم کا اردو ترجمہ کرکے اسے منظرنامہ پر لگایا گیا جوکہ کافی عرصہ لگی رہی پھر ایک مزید تھیم کا اردو ترجمہ کرکے لگایا گیا جوکہ موجودہ دور کے مطابق تھی تو وہ بھی کافی عرصہ لگی رہی اور اب ایک نئی تھیم 2016 کے مطابق جدید سہولیات کے ساتھ لگائی جارہی ہے جوکہ منظرنامہ کے لیئے بہترین ہے۔

اس تھیم کے صفحہ اول میں سیکشن موجود ہیں جوکہ منظرنامہ کے مختلف زمرہ جات کے لیئے مدد گار ہیں۔ پہلا حصہ تازہ تحاریر کا ہے جس میں ایک خوبصورت انداز میں تازہ تحاریر نمایاں ہیں پھر شناسائی اور دیگر سلسلہ جات موجود ہیں۔ تھیم کے رنگ سادہ ہی رکھے گئے ہیں تاکہ آنکھوں کو درد نہ پہنچائیں اور تحریر پڑھنے میں بھی لطف آئے۔

تھیم کے علاوہ منظرنامہ کی ہوسٹنگ کو بھی اپگریڈ کیا گیا ہے۔ ہوسٹنگ کے لیئے پاکستانی کمپنی Resell.net کا شکریہ جنہوں نے منظرنامہ کے لئے اپنی ہوسٹنگ اسپانسر کی ہے۔ اس کے علاوہ ڈومین کی ذمہ داری اردو بلاگر مصطفیٰ خاور صاحب نے لے رکھی ہے اور وہ اسے نبھا بھی رہے ہیں ان کا بھی شکریہ ادا کیا جاتا ہے۔

تھیم، ہوسٹنگ اور ڈومین کے بعد اینڈرائیڈ ایپ بھی منظرنامہ کے لیئے تیار کیا گیا ہے تاکہ منظرنامہ جدید دور کے مطابق ہر جگہ نمایاں رہے اور قارئین کے لیئے کسی طرح کی پریشانی نہ ہو آسانی سے وہ منظرنامہ تک رسائی حاصل کرسکیں۔

اینڈرائیڈ ایپ آپ یہاں کلک کرکے گوگل پلے اسٹور سے باآسانی ڈاؤنلوڈ کرسکتے ہیں۔

اس کے علاوہ تھیم کے متعلق اگر آپ کوئی رائے دینا چاہیں تو نیچے تبصرہ کرکے دے سکتے ہیں۔

 

محمد بلال خان
محمد بلال خان کمپیوٹر سائنس کے طالب علم ہیں۔پیشے کے لحاظ سے ویب ڈویلپر ہیں۔ عام موضوعات کے علاوہ ٹیکنالوجی اور انٹرنیٹ سے متعلق سافٹ ویئر کے بارے میں بلاگ نامہ کے عنوان سے اردو بلاگ لکھتے ہیں۔ منظرنامہ انتظامیہ کا حصہ ہیں۔
http://www.mbilalkhan.pk/blog

4 تبصرے:

اپنا تبصرہ تحریر کریں

اوپر